tisdag 28 februari 2012

Dag 8 - Bloggar jag läser

elekktrobitch.blogg.se
Min äldsta väns (som jag fortfarande har kontakt med) blogg. Intressant läsning för mig då jag kan följa hennes liv i en annan stad. Men utöver sitt liv skriver hon dessutom om superbra musik och roliga TV-spel!

Min kära vän Camillas blogg Här skriver hon om allt möjligt från sin vardag till TV-spel och böcker hon läst. På sistone har hon dessutom börjat skriva om sitt pysslande! Superkul läsning och bilder på slutresultatet!

Fina Lisa som skriver om sin vardag med sambon och husdjuren, underbar musik, ärliga åsikter och goth! Det var framför allt hennes gothiska stil som fick mig att börja läsa denna blogg.

Carolinas blogg! Supersnygga Carolina som skriver om sitt liv och sin dröm om att bli designer och flytta utomlands till Paris eller London. Hon har alltid supersnygga bilder och bloggen är väldigt stämningsfull!

1 kommentar: