torsdag 9 februari 2012

Borde to Death

Bara för att jag är så förbannat uttråkad, och för att komma igång med bloggandet lite...

Dag 1 – Bild + 10 fakta om mig själv
Dag 2 - Mitt rum
Dag 3 – 3 saker ni inte vet om mig
Dag 4 – Det fulaste jag har i garderoben
Dag 5 - Något jag vill ha
Dag 6 – Min familj
Dag 7 - Dåliga vanor 
Dag 8 – Bloggar jag läser
Dag 9 - Mina favoritskor
Dag 10 – Bild på det jag köpte senast
Dag 11 – Detta irriterar mig
Dag 12 – Mina närmsta vänner
Dag 13 - Så här är jag på jobbet
Dag 14 - Det här får mig att gråta
Dag 15 – Min bakgrundsbild på datorn och varför
Dag 16 – I min väska finns
Dag 17 - Bästa resan
Dag 18 - Det här får mig att skratta
Dag 19 - Det här gör jag aldrig om
Dag 20 – Bild på min garderob
Dag 21 - Min första tanke när jag vaknade idag
Dag 22 – Bild på sminket jag brukar använda
Dag 23 - Så här kommer jag vara som gammal
Dag 24 - Vad ska mina barn heta
Dag 25 – Detta drömde jag om inatt
Dag 26 - Någon jag vill träffa just nu
Dag 27 – 2 roliga festminnen + bilder
Dag 28 - Min profilbild på Facebook
Dag 29 - Dagens klädval
Dag 30 – Fem bra saker som hänt under dessa 30 dagar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar