tisdag 14 februari 2012

Sick on Valentine's Day!

Japp, så är det... Jag är sjuk på alla hjärtans dag... Och om inte det vore nog har jag inte träffat älsklingen än... Han kommer hem runt halv tio ikväll. Jävla jobb!
Det positiva är att jag håller på att bli frisk i alla fall... Har inte spytt på hela dagen! *Jävligt stolt*

Känner att all vila verkligen har hjälpt och att jag kan sätta igång och faktiskt göra saker... Har verkligen tröttnat på att bara ligga på soffan hela dagen och glo. Så nu ska jag diska! Hurra...

Lite uppdatering om helgen känns som en bra idé...
Lördagen var underbar. Gick upp snuskigt tidigt trots kvällspasset som slutade halv tre... Detta för att vi skulle till busfabriken med äldsta syskonbarnet Kevin, 3 år. Så jävla roligt det var! Hade dock varit lite roligare om inte Kevin hade tjatat så mycket om Joel hela tiden.. Jag menar, jag var faktiskt också där! hehe...
På kvällen blev det Laserdome för att fira att underbara Eric fyllt 20. Fan så jävla trött i benen man blir av det! Hade het glömt bort vilken workout det verkligen är! Sen blev det utgång och vem träffade jag på krogen om inte min förlorade barndomsvän... Som jag inte pratat med sedan sjuan! Helt otroligt, hur roligt vi hade... Hoppas bara att man kan hålla kontakten nu...

Jag var så jävla snygg på krogen också... Men upptäckte att jag inte har några bilder alls... Fan, får fixa till mig likadant någon gång och fota lite... :)

1 kommentar: