söndag 5 februari 2012

Getting Ready for Work

Åh va skönt att vara ledig varannan helg! Med start denna helg! En hel helg för mig själv, inget jobb, inget stress... Trodde jag. Då blev man inringd till jobbet i alla fall... Attans... Aja, har man inget bättre för sig kan man lika gärna ställa upp för sina underbara kollegor, så de slipper vara helt ensamma mitt i natten. Dessutom har jag ju fått ledigt nästa lördag, så jag känner lite att jag måste väga upp det hela genom att ta på mig extra arbete ikväll ;)
Och vad gör egentligen lite extra pengar när man tänker efter? :p

Enda egentliga nackdelen med kvällens jobb är det faktumet att jag måste gå de 4 km hem ensam inatt klockan 3 på morgonen... I kylan... Hoppas bara inte att det blir lika kallt som det varit på sistone... typ -20 :O

Har jag tur kan jag kanske få skjuts hem av en supersnäll kollega... Jag har ju en massa såna! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar