torsdag 9 februari 2012

Dag 1 - Bild + 10 fakta

  1. Första gången jag färgade mitt hår gick jag i trean på lågstadiet. Det blev knallrött och jag såg ut som Ariel! :)
  2. Jag har en tjock inbunden bok som jag bär omkring på och skriver i när jag mår dåligt.
  3. Jag har skrivit och "publicerat" en bok på hemsidan Vulkan.se.
  4. Ibland kan jag spendera en hel dag på att bara vara avundsjuk på personer som ser ut på ett sätt jag vill se ut på.
  5. Jag är oerhört självkritisk vad gäller allt jag gör.
  6. Jag lider av återkommande panikångestattacker, men har lärt mig hantera dem.
  7. Jag är riktigt duktig på att laga mat.
  8. Jag sätter gärna upp en lite tuffare fasad när jag är med människor som inte känner mig.
  9. Jag bryr mig fruktansvärt mycket om vad andra tycke om mig (vad gäller personlighet, inte utseende).
  10. Om sex månader kommer min dröm att gå i uppfyllelse. Då flyttar jag nämligen till mitt drömland, Skottland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar