tisdag 22 november 2011

Zelda Forever

Att skaffa Zelda var nog det absolut bästa beslutet som jag och Joel har gjort tillsammans. Hon är som gjord för oss. Och med oss, så menar jag ju såklart mig! hehe ^^
Hon är som en kattversion av mig!

Blir hon ensam så ligger hon och piper en stund, inte jamar.. piper, tills någon kommer in i rummet och ger henne uppmärksamhet. Har hon lagt sig någonstans så flyttar hon inte på sig förrän man bär bort henne! Dessutom är hon lagom busig och älskar att sova i knäet! Den perfekta katten helt enkelt.

Det enda som är lite jobbigt med henne är att hon för tillfället äter väldigt dåligt... Hoppas det går över, det känns nästan som att man gör något fel...

1 kommentar:

  1. Jag tror inte ni gör något fel! Katter kan ju vara lite nervösa av sig så förmodligen kommer hon börja äta mer när hon känner sig mer hemma. Annars kan ni ju alltid testa med att ge henne något extra gott i samband med maten för att få igång beteendet :) Men jag tror nog inte att det är någon fara. <3

    SvaraRadera