tisdag 8 november 2011

Feeling Lonely...

Känslan av ensamhet vägrar lämna mig idag. Jag tog upp diskussionen idag. Om hur man ska göra när jag åker till Skottland i sommar...
Jag vill så gärna att Joel ska följa med, men jag vill ändå inte tvinga honom... Tanken på att lämna honom här gör så himla ont... Vet inte riktigt vad jag ska ta mig tid.
Jag hoppades på att han med tiden kanske skulle ändra sig och tillslut vilja följa med, men jag tror inte att han kommer göra det. Känner mig så jävla hopplös just nu.
Är det egoistiskt av mig att vilja dela detta äventyr med honom? Att vilja bevara det vackra som vi lyckats bygga upp?
Jag vet ärligt talat inte...

3 kommentarer:

  1. Det är jättesvårt att prioritera, jag tycker att ni ska försöka bevara det ni har även om du åker själv till Skottland! Ni har varit tillsammans så länge och ni är verkligen som gjorda för varandra! Jag har en kompis som har sin pojkvän i Holland, och de har varit tillsammans i över 3 år! Tro mig, det kanske inte blir så svårt som man tror. :) <3 Hoppas det löser sig!

    SvaraRadera
  2. klart man vill att kärleken ska följa med ! det skulle jag med vilja!! och dagar då man känner sig ensam är inte heller onormalt, inte här iaf. XD

    SvaraRadera