måndag 14 november 2011

Shopping Anxiety

Fan vilken ängslan man känner. Har precis blåst hur mycket pengar som helst. Visst, jag har råd och jag får lön imorgon och det mesta av det jag köpte behöver jag, men ändå! Det är helt sinnessjukt hur dåligt man kan må bara av att shoppa! En sak är säker: Jag har inte råd att skämma bort mig själv såhär något mer på minst ett år!

Min foundation är helt slut!

Vill bara ha!

Ny vinterrock är väldigt välbehövligt nu! Trots att det här nog är den dyraste man kan köpa typ! :S

Skor man kan ha på vintern (min lackkängor med 19 cm klack känns inte superaktuella faktiskt)

Nytt smink, mitt håller på att ta slut..

Som om detta inte var nog har jag dessutom beställt hem en ny mobil:

En Samsung Galaxy S2! Min mobil håller nämligen på att dö...

6 kommentarer:

  1. Oooh, god damn! inte dumma inköp. har chokern och den är underbar <3

    sv: eller hur! helt jävla dumt i huvudet.

    SvaraRadera
  2. ååh jag känner igen det där.. jag är så snål och mår oxå dåligt ibland när jag vill ha något eller köpt något dyrt... men det känns rätt bra sen ändå... för det mesta.
    jag är en såndär person som inte köper något till mig själv i onödan ...typ , ibland xD

    SvaraRadera
  3. Ser ut som mycket bra inköp tycker jag! :D
    Du får tänka som så att nu när du kpt allt nödvändigt så kommer du inte behöva köpa något mera på ett tag :) Det är faktiskt okej att skämma bort sig själv! :D <3

    SvaraRadera
  4. sv: Jaså! Inte trevligt alls alltså..

    förstår det :D ja den är awesome. hoppas du blir nöjd!

    SvaraRadera
  5. Som jag sade tidigare - det är du värd! :*<3

    SvaraRadera
  6. Svar: Jaaaa! Den är underbar :'D

    SvaraRadera