tisdag 1 november 2011

This is Halloween

Fy fan vilken helg!
Har stressat igenom veckan för att hinna med alla förberedelser inför fredagens Halloweenfest, och för att hinna sy klart älsklingens kostym.
Hursomhelst blev festen en succé och alla verkade ha jätteroligt. Alla var utklädda och på gott humör. Hur roligt som helst var det... Kolla bara på bilderna.
Älsklingen Sweeney Todd bjöd på köttpaj ;)

Snyggaste Carro som 20-talsmördare

Jovars, kostymen blev ganska bra i alla fall

Jag var förrymd mentalpatient i tvångströja!

Underbara människor!

Enda nackdelen med tvångströjan var att det blev väldigt svårt att äta...

2 kommentarer:

  1. Haha åh det var så himla roligt :D
    tack så mycket för allt!

    SvaraRadera
  2. sv: Jaså! Då kanske man får prova det då :)

    Ja det är helt orimligt, för dessutom så är det en vän jag haft i typ två år, som tillsammans med en annan av mina 'vänner' valt att ignorera mig för att de tagit personligt illa upp av ämnen jag har diskuterat i min blogg. De har känt sig påhoppade och som att jag varit elak mot en viss folkgrupp/ämne!

    SvaraRadera