fredag 30 september 2011

One Week Ago

Jag vet, jag vet. Jag måste bli bättre på det här med att blogga. Särskilt när det gäller så här viktiga saker. Hursomhelst, bättre sent än aldrig.

Förra fredagen följde jag med min kusin till stans bästa (och dyraste) tatuerare, nämligen"Nypa" på Viking Tattoo Studio. Jag följde med för att kunna betala hennes första tatuering som 18-årspresent. (En mycket uppskattad sådan om jag får säga det själv).
Hursomhelst har jag länge funderat på en till tatuering och tänkte: "Äh, va fan. Det är ju Drop In." Så jag tatuerade mig också, helt spontant.


"For the moon never beams
Without bringing me dreams
Of the beautiful Annabel Lee
And the stars never rise 
But I feel the bright eyes
Of the beautiful Annabel Lee"

För er som inte vet vad detta betyder så kommer denna fras från min favoritdikt; Annabel Lee av Edgar Allan Poe.
Den har alltid betytt oerhört mycket för mig och det är definitivt den vackraste kärleksdikt jag någonsin har hört. 

Så, vad tycks? 
Jag lovar att ta fler bilder så fort tatueringen har läkt.
Så nu sitter jag bara och putsar på nästa tatuering som ska förevigas på min kropp om ungefär ett och ett halvt år! :)

3 kommentarer:

  1. hääärligt du!! ;) snyggt!!
    längtar själv som fan tills jag blir 18 då jävlar äre min tur ;)

    SvaraRadera
  2. Herregud vad den är snygg! Är så sugen på att tatuera mig själv nu!

    SvaraRadera