onsdag 21 september 2011

There Always is a Silver Lining

Är så jävla trött just nu...

Har cyklat som en galning och burit grejer... Fy fan va otränad man kan vara!
Ingenting blir gjort hemma eftersom jag jobbar och min pojkväns lediga tid spenderas med hans band som betyder allt för honom i hela världen(!) Jag känner mig som en jävla hushållerska som bara passar upp på honom, lagar mat, diskar, packar upp kartonger, organiserar och tvättar.
Jagstressarsåmycketattjagtillslutintekommerihågattandassåjagbliralldelesblåochtillslutävenexploderarsåattsmåköttslamsorflygerivägochfolkgårförbiochsäger:"ÅhduharvisstenlitenbitRebeccapåaxeln!"

Så ja! Nu var det ute ur systemet! :D

Kan ju nämna att jag fick en triss-lott på posten från ett företag som genomfört en undersökning som jag var med i. Och jag vann! Hela 75 riksdaler vann jag! blir det lite fira ikväll och gå och hämta ut dem imorgon! :D

Som sagt: There always is a silver lining!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar