onsdag 28 september 2011

Redemption

Angående förra inlägget.

Mitt senaste inlägg skrevs inte för att på något sätt nedvärdera min kära partner. Vad det handlade om var egentligen mig och mitt tillfälliga gnällande. Jag är medveten om att vissa delar kan ha verkat taskiga mot Joel, men det var inte tanken. Anledningen till att jag ibland känner mig som hans hushållerska är för att jag är hemma på dagarna (eftersom jag jobbar kväll) och alltså har möjlighet att städa, tvätta, diska mm. medan Joel jobbar hela dagarna och först kommer hem när jag har gått till jobbet. Och eftersom jag slutar klockan 01.00 på vardagarna sover jag dessutom väldigt länge. Detta resulterar i att vi knappt träffas och jag sköter vårt gemensamma hushåll och lagar mat. Därför känner jag mig ibland som hans hushållerska. Det är ingens fel, det bara är så... Omöjligt att göra något åt, men ändå förbannat trist.

När det gäller kommentaren om hans band så är det sant, han har själv sagt det. Dock har han förklarat lite vad han menar också. Bandet betyder allt för honom i hela världen. Dock är det svårt att känna så om man inte har någon värld, och det är jag som är hela hans värld. Alltså skulle han inte älska musiken likadant om inte jag fanns! Gulligt va? <3

Sådär! Nu kanske folk förstår vad förra inlägget handlade om... Mig som får psykbryt på att allt som behöver göras! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar