tisdag 13 september 2011

Let's Bleed for Bathory Once More!

Då har man startat ytterligare en ny blogg. Hoppas jag kan hålla uppe skrivandet denna gång... Jag tycks ha problem med det.

Tänkte bara uppdatera om vad som händer just nu. Jag har nu bott en vecka i min nya lägenhet och har fortfarande inte packat upp alla kartonger! Hur kan det vara så? Jag menar, vi är trots allt två! Vad gör vi om dagarna egentligen?

Igår var det älsklingens födelsedag som vi firade i slapphetens anda med mys i soffan och sedan middag på restaurang. Jag känner att jag har lite dåligt samvete som inte bjöd till med något ordentligt firande, men det fanns verkligen ingen ork. Dessutom tror jag ändå att han blev nöjd med dagen.

Funderar just nu på om jag kanske borde göra något... Istället för att sitta i mina underkläder och skriva blogginlägg... Men det är inte alls lika roligt! Får väl ta tag i en kartong eller två så vi åtminstone kan se golvet ordentligt!

Yours truly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar