måndag 19 mars 2012

What a Weekend!

Oj, vilken helg. Det var verkligen fruktansvärt längesen jag haft sådana äventyr som denna helg!

I lördags skulle vi ut och fira Joels kompis som fyllt 20. Han skulle först ut till henne (partners kunde inte följa med då det skulle bli så många) och sedan skulle jag möta upp allt folk på stan för en liten krogrunda.
Innan Joel åkte färgade jag om hans hår och städade lite (sånt där som den perfekta sambon gör ;)) När Joel sen åkt passade jag dock på att ta mig ett välförtjänt bad... I typ en och en halv timme, hehe. ;)

Kvällen var superlyckad och jag hade hur kul som helst, med trevligt folk och god dryck! Verkligen ett utmärkt sätt att spendera en ledig helg!

Väl hemma somnade Joel nästan omedelbart medan jag och en kompis som skulle sova över stannade uppe en stund och pratade. Det kändes så himla bra att prata med honom igen, jag gör det inte så ofta längre då han har flyttat till Värmland för att plugga.

På söndagsmorgonen väcktes han av min katt som satt 2 cm från hans ansikte och psykade honom! Haha, så himla söt hon är! Jag gjorde min traditionella bakisfrukost (pannkakor!) och dagen fortsatte sedan i liknande manér. Slappande med älsklingen framför "Saving Private Ryan" och mys med en trött kisse...

1 kommentar: