tisdag 24 januari 2012

I'm Doing This!

Har under de senaste dagarna inte haft någon som helst ork. Jag har mått skit och bara inte orkat bry mig om mig själv.

Joel säger att jag är vacker, men jag kan inte låta bli att tycka att jag inte är det. Det har nog egentligen inget med min nedstämdhet att göra, då jag nästan aldrig känner mig vacker. Jag har börjat inse att det grundar sig mycket i  min dåliga självkänsla, främst vad gäller min kropp...

Men idag ska detta förändras! Idag ska jag börja på spinning med en kompis och detta ska jag fan upprätthålla! Jag ska i alla fall försöka gå på spinningen två gånger i veckan. (Denna vecka kan det bli svårt då idag är min enda lediga dag på hela veckan).

So Wish me Luck!

3 kommentarer:

  1. Borde också börja träna, men lycka till! Och glöm aldrig att du är jättevacker precis som du är! <3

    SvaraRadera
  2. Hej Rebecca! Jag tycker du har fin kropp! och fina bröst! Jag har en planka till överkropp utan någon som helst antydan till bröst. Jag förstår inte varför du har dålig självkänsla, det går väl bra för dig i livet?

    SvaraRadera
  3. så vitt jag vet tycker jag med du är vacker ! ;)
    du borde inte klaga, människa !:)

    SvaraRadera