onsdag 18 januari 2012

Life in Pictures...

Sitter och kollar igenom alla bilder på min dator bara för att upptäcka att jag nästan inte har några bra bilder på mig själv... Det beror förmodligen på att jag inte har någon bra kamera, samt att jag jobbar så mycket att jag inte har tid att fota så mycket överhuvudtaget....

Dessutom har jag ju aldrig varit särskilt nöjd med mitt utseende, men det ska förändras i år! Tack vare mitt jobb har ajg redan börjat gå ner i vikt och förlorat några cm runt midjan, och snart ska jag dessutom börja med spinning! Ytterligare cm kommer att försvinna!

Sen har man hela grejen med att jag anser att jag inte har några snygga kläder heller, men så fort jag har fått en symaskin av mamma (en supergammal sådan, så tro inte att jag är bortskämd :p) kan jag komma igång och sy kläder! Då blir de som man vill! Typ, i alla fall. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar