söndag 23 oktober 2011

A Tribute to Monsters of Rock

Då har ännu en helg kommit och gått. Känner mig faktiskt väldigt nöjd med helgen, särskilt lördagen. Den spenderades hos mina föräldrar i Askeby, då vi skulle skjutsa dem till stan för att gå på A Tribute to Monsters of Rock på Konsert & Kongress. Deras gemensamma födelsedag från oss! ^^

Medan de roade sig med de klassiska hårdrocksbandens tributeband och hårdrocksbuffé gjorde vi hamburgare ute i Askeby till oss och min lillebror med flickvän. Riktig myskväll blev det med film, hamburgare och lite lördagsgodis. ;)

När vi sedan hämtade mina kära föräldrar var de glada och pratade hela vägen om hur roligt de hade haft, och vilka roliga, trevliga eller skumma människor de träffat. Allt som allt var kvällen lyckad och presenten godkänd!

1 kommentar:

  1. sv: Ja oja. De måste ju må så otroligt dålig själv så att det på något sätt lyfter den människan att klanka ner på andra. Vilket känns helt orimligt, men jo, med chansen att vara anonym på internet passar ju många på...

    Ja okej! Jag tycker förintelsen är intressant, men blir så deppad av att se alla dessa filmatiseringar där de bara visar hur judarna led... Det tycker jag blir för mycket ibland :/

    SvaraRadera