tisdag 8 maj 2012

Melancholia

Om exakt två månader och 10 dagar har jag mitt sista arbetspass på Sodexo... Om exakt två månader och 19 dagar flyttar jag till Skottland... Ensam.

Måste erkänna att melankolin har börjat smyga sig på. Upptäcker att det finns så många underbara människor här som jag kommer att sakna, alla vänner, min familj, mina kollegor och så klart Joel. Min underbara, fantastiska sambo Joel... Just nu vet jag inte hur jag ska klara mig utan honom, men jag får helt enkelt bita ihop och göra det bästa av situationen.

Dessutom kommer jag att sakna Zelda... Hon är ju så underbart mysig och kelig och gullig och.. alldeles... alldeles underbar. ;)
Slogs häromdagen av en tanke; tänk om Zelda inte kommer ihåg mig när jag kommer hem! Att jag varit borta för länge för att hon ska minnas vem jag är! :( Det vore det värsta som skulle kunna hända!

Inte kommer väl du att glömma mig lilla älskling? <3



Usch, får sluta tänka på sånt och istället fokusera på allt spännande med resdan istället! :)

2 kommentarer:

  1. Allting kommer att finnas kvar när du kommer hem igen <3

    SvaraRadera
  2. jag kan tänka mig att det blir jobbigt att lämna dem alla men du kommer ju få vara med om nåt asnice i Skottland lixom. och Zelda kommer nog sakna dig med och minnas dig när du kommer hem ska du se ;)

    SvaraRadera