torsdag 5 april 2012

Another Day

Fy va längesen det var jag bloggade... Men vad ska man göra när det inte händer något intressant överhuvudtaget...

Har haft problem med min mobil på sista tiden, den får för sig att den laddas utan att laddaren sitter i, och om jag stänger av den så sätter den igång sig själv igen... Så jag ringde Tele2 och får en adresslapp skickad till mig så att jag kan skicka in den på reparation... Suck, kommer alltså vara utan min Samsung Galaxy S2 i mer än två veckor! :(

Men nu till lite roligare nyheter: Vi fick in vår första fluga häromdagen (kanske inte så roligt, det roliga är nämligen vad som hände med flugan). Den tog sig in i köket och surrade som f*n, vilket resulterade i att den påkallade Zeldas intresse, så hon började frenetiskt att jaga denna stackars fluga. Ärligt talat trodde jag aldrig att hon skulle få tag i den, men det fick hon och hon åt den! Haha, vilken knäppis hon är, vår katt. :)

1 kommentar: